воскресенье, 30 июня 2013 г.

Що таке "віра" і для чого вона людині?

Ми часто говоримо «Я вірю у тебе». 
 Я вірю – це означає, що людина яка вас любить вірить у вас, тобто вона не вірить у Бога, але чи є вірне таке твердження, що якщо людина вірить у себе чи в іншу людину, то вона не вірить у Бога. На погляд логіки так тому,що це є твердження  «Я вірю у тебе», але нам потрібно розібратися над поняттям віра і релігійна віра.
 Релігійна віра – це впевненість людини чи суспільства у існуванні чогось трансцендентного. Віра – це раціональна соціальна категорія. Тобто,  ми бачимо розбіжності у поняттях віра та релігійна віра, що ж для нас віра? Для людини релігійної це шлях до спасіння чи зближення з Богом. Для атеїста віра це – шлях  досягнути щось важливе у своєму житті. Ви спитаєте мене, а що важливіше віра чи релігійна віра. Я відповім: “Для мене релігійна віра, для атеїста віра, але я не знаю точно, тому, що для кожного віра це -  своє власне розуміння.”  Ми часто говоримо «Я вірю» але чи насправді ми віримо???  Апостоли вірили, але часто відрікалися від віри, через страх…

http://tureligious.com.ua





Комментариев нет:

Отправить комментарий